Informuojame, kad šioje interneto svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies), siekiant kokybiško, saugaus ir patogaus naršymo joje. Naudodamiesi šia svetaine, jūs sutinkate naudoti mūsų slapukus. Prašome perskaityti mūsų „Privatumo politiką", kur pateikiama platesnė informacija apie slapukus, kaip juos ištrinti ar užblokuoti.
  • BDO Europos apžvalga: Krizė ir verslo tęstinumas
Leidiniai:

BDO Europos apžvalga: Krizė ir verslo tęstinumas

2020-08-07

BDO apklausė 244 verslo lyderius 8 Europos valstybėse: Belgijoje, Danijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Norvegijoje, Ispanijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Buvo siekta išsiaiškinti, kaip Europos verslo lyderiai reaguoja į pandemijos pasekmės bei kokių neatidėliotinų žingsnių ėmėsi.

 

  • 39 proc. Europos verslo įmonių, kurių buvo paprašyta apibūdinti COVID-19 pandemijos padarinius, juos įvardijo kaip „sunkius“ arba „didelius“, nes dauguma jų turėjo atleisti net 30 proc. personalo ar sumažinti atlyginimus, kad išsaugotų verslą. Net 20 % atsakiusiųjų teigia, kad be vyriausybės paramos – būtų pasitraukę iš verslo rinkos ar bent jau laikinai sustabdę savo veiklą. Ir tik 20 proc. apklaustųjų teigia, kad pandemijos poveikis jų organizacijai buvo minimalus arba jo išvis nebuvo.
  • Daugiau nei pusė (55 proc.) mano, kad Europos ekonominė padėtis per ateinančius šešis mėnesius pablogės ir tik ketvirtadalis (25 proc.) mano, kad jų įmonės finansinė padėtis pagerės per likusius metus. Nors 20 proc. apklaustųjų apibūdina save kaip toliau siekiančius intensyvaus augimo, tačiau tvrtina, kad požiūris ir prioritetai pasikeitė.
  • 45 proc. apklaustųjų teigia, kad COVID-19 pandemija išryškino jų silpnąsias verslo puses. Daugiau nei trečdalis (36 proc.) teigia, kad bent vienas iš jų pagrindinių tiekėjų ar klientų per tą laiką nutraukė bendradarbiavimą.
  •  Krizė paskatino iš esmės pergalvoti savo verslo modelius. Net 44 proc. planuoja juos keisti bei tobulinti, o 9 proc. teigia planuojantys radikaliai pakeisti savo verslo modelį, įvertinant visas galimas rizikas. Išskirtinis dėmesys klientui, prisitkaikymas bei ryšio su klientu palaikymas yra svarbiausi prioritetai, siekiant įgyvendinti pokyčius.
  • Verslas greitai prisitaikė prie nuotolinio darbo sąlygų. Daugiau nei pusė atsakiusiųjų (56 proc.) teigia, kad padidėjęs skaičius dirbančiųjų iš namų išliks net tuomet kai pavojus visuomenės sveikatai sumažės.

 

Detalesnę informaciją ir apklausos rezultatus galite rasti čia : Ensuring a leadership position in 2025