Darbo užmokesčio (payroll) projektų vadovas (-ė)
Patirtis: Profesionalai
Kontaktinis asmuo: Evelina Peleckaitė
Darbo pobūdis
- Darbo užmokesčio apskaitos procesų organizavimas ir tobulinimas;
- DU (payroll) komandos darbo planavimas, koordinavimas ir kontrolė;
- DU (payroll) apskaitos kokybės ir atitikties teisiniams reikalavimams užtikrinimas;
- Mokesčių (GPM, VSD, PSD) ir kitų su darbo užmokesčiu susijusių ataskaitų rengimas bei teikimas;
- Su darbo užmokesčiu susijusias pažymų ir deklaracijų valstybinėms institucijoms (Sodrai, VMI ir kt.) teikimas;
- Konsultacijų teikimas klientams darbo užmokesčio apskaitos ir mokestiniais klausimais;
- Efektyvus bendradarbiavimas su klientais, institucijomis ir vidinėmis komandomis;
- DU (payroll) projektų biudžetų sudarymas ir pelningumo kontrolė;
- Dalyvavimas audito procesuose, teikiant informaciją apie darbo užmokesčio apskaitą.
Reikalavimai darbuotojui
- Ne mažesnė kaip 3 m. darbo patirtis vyriausiojo apskaitos specialisto ir projektų valdymo pareigose;
- Aukštasis išsilavinimas (ekonomikos, finansų, vadybos srityse);
- Būtinos geros anglų kalbos žinios (ne žemesniu nei C1 lygiu);
- Mokėjimas dirbti Microsoft Windows programiniais paketais Microsoft Office, apskaitos informacinėmis sistemomis (pageidautina Rivilė, Business central);
- Finansus bei įmonės veiklą reglamentuojančių LR ir ES teisės aktų išmanymas;
- Praktinės mokestinės ir buhalterinės žinios;
- Kruopštumas, atsakingumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
- Patirtį sėkmingai veikiančioje ir augančioje tarptautinėje įmonėje;
- Vaisiai, kava ir arbata ofise;
- Draugišką, jaunatvišką kolektyvą;
- Dalyvavimą įvairiuose mokymuose, konferencijose;
- Darbą hibridiniu būdu;
- Bendras įmonės šventes, keliones ir kitas rengiamas iniciatyvas;
- Patogią ir modernią darbo vietą.