Darbo užmokesčio (payroll) projektų vadovas (-ė)

Patirtis: Profesionalai

Kontaktinis asmuo: Evelina Peleckaitė

Darbo pobūdis
  • Darbo užmokesčio apskaitos procesų organizavimas ir tobulinimas;
  • DU (payroll) komandos darbo planavimas, koordinavimas ir kontrolė;
  • DU (payroll) apskaitos kokybės ir atitikties teisiniams reikalavimams užtikrinimas;
  • Mokesčių (GPM, VSD, PSD) ir kitų su darbo užmokesčiu susijusių ataskaitų rengimas bei teikimas;
  • Su darbo užmokesčiu susijusias pažymų ir deklaracijų valstybinėms institucijoms (Sodrai, VMI ir kt.) teikimas;
  • Konsultacijų teikimas klientams darbo užmokesčio apskaitos ir mokestiniais klausimais;
  • Efektyvus bendradarbiavimas su klientais, institucijomis ir vidinėmis komandomis;
  • DU (payroll) projektų biudžetų sudarymas ir pelningumo kontrolė;
  • Dalyvavimas audito procesuose, teikiant informaciją apie darbo užmokesčio apskaitą.
Reikalavimai darbuotojui
  • Ne mažesnė kaip 3 m. darbo patirtis vyriausiojo apskaitos specialisto ir projektų valdymo pareigose;
  • Aukštasis išsilavinimas (ekonomikos, finansų, vadybos srityse);
  • Būtinos geros anglų kalbos žinios (ne žemesniu nei C1 lygiu);
  • Mokėjimas dirbti Microsoft Windows programiniais paketais Microsoft Office, apskaitos informacinėmis sistemomis (pageidautina Rivilė, Business central);
  • Finansus bei įmonės veiklą reglamentuojančių LR ir ES teisės aktų išmanymas;
  • Praktinės mokestinės ir buhalterinės žinios;
  • Kruopštumas, atsakingumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
  • Patirtį sėkmingai veikiančioje ir augančioje tarptautinėje įmonėje;
  • Vaisiai, kava ir arbata ofise;
  • Draugišką, jaunatvišką kolektyvą;
  • Dalyvavimą įvairiuose mokymuose, konferencijose;
  • Darbą hibridiniu būdu;
  • Bendras įmonės šventes, keliones ir kitas rengiamas iniciatyvas;
  • Patogią ir modernią darbo vietą.
Atlyginimas
3000-4500 €/mėn. neatskaičius mokesčių